1

Téma: adekvátní strava při denním tréningu

Dobrý den, něco přes půl roku jsem dotáhla tréning na 3hodiny běhu denně (+30min posilování). Je to báječné, nemám žádné potíže s dechem, únavou nebo klouby ale poslední dobou mívám hrozný hlad. Opravdu jsem schopná sníst dvakrát tolik jídla co dříve. Předpokládám, že takovou žádost po výživě, vysílají svaly ale stejně, mi to příjde hodně. Máte podobnou zkušenost? Nebo radu, jak nakrmit tělo a nepřijímat zbytečně velké množství jídla? (snídám, svačím, obědvám, svačím, veřečím - luštěniny, zeleninu, mléko, ovoce, prolévám se vodou...např: k snídani jím 8lžičic ovesných vloček nebo jáhlové kaše + pár ořechů, 3 sušené švestky, skořice - nyní jsem tuto porci schopná sníst dvakrát - těhotná nejsem) /BMI 21/ Děkuji za jakoukoli radu - už si připadám jako vlk :).

2

Re: adekvátní strava při denním tréningu

Já bych měla také dotaz. Hodlám začít více využívat polévky, ale nemám čas dělat neustále vývar a tak bych ráda používala bujony. Problém je v tom, že ty klasické jsou plné chemie a tak jsem se chtěla optat na tento http://eshop.balance-system.cz/44671-po … -60g.html. Máte s ním někdo nějakou zkušenost? Jak chutná? Je to podobné těm klasickým nebo to je nějaký kekel? Díky moc za odpovědi.